המגזין השבועי של "שטח שיווקי" חוזר בפרק נוסף

אתר קול חי No Comments on המגזין השבועי של "שטח שיווקי" חוזר בפרק נוסף
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שטח שיווקי / כ"ג כסלו תשפ"ד – 06.12.23

מגיש: עפר גדנקן

עריכה: נורית אפלבוים

בתוכנית נערכו ראיונות מיוחדים עם: משה – מנהל סים-מהדרין. חיים מושקאט, מנהל סניף יפה נוף פלדהיים המרכזי בקריית ספר. עם שלומי דהן מנהל מכירות ארצית בחברת אלדן | וכמובן, נתי לבקוביץ עם כל העדכונים ממשרדי הפרסום החרדיים ופסח באגד עם החדשות הכי חמות ואטקרטיביות

עם ישראל עדיין בימי לחימה קשים, ימים של אי וודאות, כשההרגשה היא לפעמים החושך עוטף אותנו. אך לוח השנה היהודי לא מאכזב וממשיך להתקדם, וחנוכה – החג המואר ששפך לנו אור על החשיבות של הכח שיש בפרסום – כבר ממש כאן.

פרק נוסף של 'שטח שיווקי' מזמין אתכם לפגוש את חג החנוכה ברשתות השיווק עם המבצעים המותאמים, לחוש אותו עם המוצרים המיוחדים שיצאו לקראתו, וכמובן להרגיש את אור האמונה והתקווה שלו בלב.

בתוכנית שנערכה בשבוע שעבר, עסק עפר גדנקן בכל מה שקורה בעולמות השיווק הפרסום והצרכנות במגזר החרדי, עם נגיעה לחנוכה וגם נחזור קצת לעבר עם פינת תשדירים הנוסטלגיים.

האזינו לתוכנית המלאה>>>

הראיונות:

איך לשמור על פח השמן הטהור באמצעי התקשורת?

ראיון עם משה – מנהל סים מהדרין

 

ימי החנוכה, מזכירים לנו את הצורך לשמור על פח השמן הטהור… ומי שעושים את זה עבור הציבור החרדי בעולם התקשורת – היא חברת סים מהדרין. משה – מנהל סים מהדרין התראיין אצל עפר גדנקן בתוכנית וסיפר מה בעצם ההבדל בין 'סים מהדרין' ל'סלולארי כשר' שאנחנו מכירים היום.

מנהל סים מהדרין התמקד בחסימה האמיתית שיש לסים עצמו – למי אפשר ואי אפשר לחייג ואמר "אצלנו המכשירים ממוגנים ברמה כזאת שהסימים נכנסים רק למכשיר שלנו וכשאתה נותן את הטלפון לילד שלך ואתה יכול להיות רגוע שאין צינטוקים ודברים שאתה לא רוצה שישמעו". איזה אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות אפשר היום להציע לבעלי טלפון כשר .

וכמובן הוא דיבר על היתרונות שיש לבעלי מוסדות ועסקים ב'סים מהדרין' ובהן הגבלת שיחות נכנסות ויוצאות, שעות טלפון: "פיתחנו מערכת המתקדמת בעולם בתחום הזה שאבא יכול להחליט הגבלת שעות שיחה לבחור בזמן הלימוד בישיבה. אמא יכולה להגדיר שיהיה זמין רק כשהיא בסמינר" וגם הקלטת שיחות ותא קולי לבעלי עסקים.

האזינו לראיון המלא עם מנהל סים-מהדרין>>>

 

דמי חנוכה? הילדים מחכים לספרים!

ראיון עם חיים מושקאט, מנהל הסניף המרכזי של יפה נוף-פלדהיים

חנוכה זה אומר דמי חנוכה… ומה ילדים אוהבים יותר מאשר ספרים? רשת יפה נוף פלדהיים יצאה כמידי שנה עם מבצע חנוכה מדליק ואנחנו רוצים לשמוע עליו ולהבין איך נוכל ליהנות ממנו.

חיים מושקאט מנהל סניף יפה נוף פלדהיים המרכזי במודיעין עלית התראיין בתוכנית וסיפר על הקטלוג החדש והמרשים ששווק בהפצה גדולה לקראת חנוכה, ועל קשר הגורדי שיש בין חנוכה לספרים

הוא סיפר על החידושים שאנחנו מוצאים על המדף השנה בתחום הספרים, ואיזה מבצעים חזקים הציבור, בתקופה כלכלית לא פשוטה זו ויכול למצוא השנה

לסיום, סיפר גדנקן למאזיני שטח שיווקי כי בימי החנוכה אתם מוזמנים להשתתף בפעילויות של יפה נוף שיתקיימו כאן בקול חי, בתוכנית זמן אוויר עם מנחם טוקר.

האזינו לראיון המלא עם חיים מושקאט>>>

 

מקבץ עדכונים

האזינו למקבץ העדכונים >>>

 

 

אל על מציגה את מיזם "מאירים את העולם". מטרת המיזם להפיץ אור ואחדות בישראל בארץ ובעולם. המיזם יהווה את הדלקת הנר הראשון של חנוכה הארוכה בעולם, כאשר שרשרת ההדלקה תחל באוסטרליה ומשם תעבור ממדינה למדינה לאורך היבשות השונות, כשבמרכזה הדלקת נרות חנוכה מרגשת בישראל בהשתתפות ילדי העוטף וסיומה בלוס אנג'לס שבארה"ב.

מדובר באירוע ייחודי שכן מעולם לא התקיימה שרשרת הדלקת נרות ארוכה כל כך במטרה שההישג יכנס לספר השיאים של גינס. בתוכנית שטח שיווקי סיפר אופיר גולדמן ראש אגף שיווק ודיגיטל באל על: "יצרנו באל על את מיזם מאירים את העולם, שיתחיל באוסטרליה, דרך לוס אנג'לס ובסיומה ידליקו את החנוכיה ילדי העוטף".

 

 

בנק פאג"י: ברקע המלחמה, בנק פאגי, מקבוצת הבנק בינלאומי מתגייס למאמץ הלאומי עם שורת הטבות והקלות לכלל הלקוחות ובפרט לתושבי הדרום והמפונים. בין ההטבות: מגוון הלוואות, דחיית תשלומים, הלוואות  והקלות לנוטלי משכנתאות.

כמו כן, צוות הבנק הקים קו חירום ייעודי לתושבי הדרום ועוטף עזה שמספרו 03-5130084 על מנת לתת מענה וזמינות לכל בעיה או שאלה.

 

 

בנק מזרחי: גם בנק מזרחי-טפחות נרתם למאמץ הלאומי בתרומות, הטבות והקלות בנקאיות, על מנת לסייע לתושבים בעוטף ובדרום, ביישובים בקו העימות בצפון, וכן ללקוחות נוספים שנפגעו מההסלמה הביטחונית. לצד התרומות שהעביר הבנק כבר בימים הראשונים של המלחמה למימון צרכים דחופים עבור תושבי העוטף, חיילים ומתנדבים אימץ מזרחי טפחות את העיר שדרות ואת קיבוץ כפר עזה והשתתף במימון צרכיהם באומדן סכומים שמסתכם בכ-90 מיליון ₪.

תפארת: ארגון הקירוב העולמי תפארת, מקיים השנה את האירוע המרכזי לנשים בבניני האומה "אורות של גאולה", עם מיטב האומניות לנשים מהשורה הראשונה ובהנחייתה של הגב' יעל צין, שסיפרה בתוכנית על המשתתפים באירוע "המקובל הרב יצחק בצרי, הרבנית חגית שירה. אירוע מלא תקווה ושמחה, ובו ישתתפו עם אלפי נשים". המופע יתקיים ביום שני נר חמישי של חנוכה בשמונה בערב. כרטיסים ניתן להשיג באתר גלאטיקט ובטלפון: 053-3623456

 

אופטיקה הלפרין: עם סיומה של שנת המס הנוכחית , אופטיקה הלפרין רשת האופטיקה של ישראל, מזמינה אתכם להתחדש במשקפיים איכותיות המשלבות פונקציונליות עם מראה אסטטי במחירי מבצע חסרי תקדים שלא תרצו לפספס. במסגרת המבצע תינתן הנחה משמעותית של 70 אחוזים על מבחר ענק של דגמים בכל  אחד מ-  125 סניפי הרשת הפרוסים בכל רחבי הארץ.

 

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

במרכז החרדי להכשרה מקצועית נותרו מקומות אחרונים לגברים במסלולי החשבונאות: הנהלת חשבונות 1+2 וחשב שכר בכיר. הלימודים במרכז הם באווירה חרדית שמורה ומפוקחת ע"י רבנים ואנשי חינוך, וקיימת אפשרות לזכאות למימון לימודים ע"י לשכת התעסוקה ומרכזי הכוון לעומדים בקריטריונים.לפרטים על עשרות המסלולים של שנת תשפ"ד ולהרשמה חייגו *2245.

דוד כהן, מנהל תחום הכשרות במרכז החרדי בפיקוח משרד העבודה, סיפר על המסלולים ואמר כי "המרכז מציע מגוון תחומים שנבחרים לפי התאמה ערכית לציבור החרדי, אחוזי השמה גבוהים של 70-100% ופרנסה בכבוד בסניפים נגישים במרכזים החרדיים".

 

העיקר הבריאות

אי אפשר לפספס את הפעילות המוגברת של גופי הבריאות, ובראשם קופות החולים בתקופה הנוכחית. תוך ייזום פרוייקטים ייחודיים שונים… קופות החולים מתרחבות ומנגישות את שרותי הרפואה שלהם בימים אלו

האזינו למקבץ הבריאות>>>

 

מאוחדת: קופת חולים מאוחדת מתרחבת ופותחת מרפאה חדשה בבני ברק ברחוב המכבים בשכונת פרדס כץ. המרפאה תכלול בין שאר שרותי הרפואה, גם מרפאת שיניים איכותית. לקוחות רבים ממבוטחי מאוחדת בשכונה הביעו שביעות רצון על פתיחת המרפאה והנגשת שירותי הרפואה בסמיכות לביתם.

מנהל מחוז מרכז במאוחדת הרב משה כהן ציין כי תנופת ההתפתחות בבני ברק מגיעה במגמה של הנגשת שירותי הרפואה בכלל ורפואת השיניים האיכותית בפרט, לכלל המבוטחים.

פעילות נוספת של מאוחדת המותאמת לתקופה, מתקיימת אצלנו בקול חי – בה ניתנים טיפים ומידע למשפחה החרדית על התמודדות נכונה בימי המלחמה, בדגש על האימהות.

הפעילות מתקיימת בתוכנית המשפחתית – תחת הכותרת הבמה שלך. כך לדוגמה התייחסה גילי דדון פסיכולוגית ילדים קלינית ורכזת בריאות הנפש במאוחדת לנושא:  איך מתמודדים עם חשיפת ילדים לתקשורת בזמן מלחמה.

 

מכבי: גם קופת חולים מכבי נמצאת בימים אלו בתנופת בניה כאשר ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, מר דניאל ברמן, קיים סיור מקצועי במרכז הרפואי הגדול של מכבי ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. במהלך הסיור, התרשם ראש המחוז מההתפתחות הנרחבת והוספת השירותים המקצועיים ביותר לטובת חברי מכבי בעיר.

בנוסף לקומות הקיימות בבניין מכבי שבמרכז העיר, נשלמת פתיחתה של הקומה השביעית בה יינתנו שירותי התפתחות הילד עם מיטב האבזור החדשני והמכשור המתקדם. כמו כן, לאור הצורך הגובר בתחומי בריאות הנפש, יוענקו שירותים אלה במסגרת ההתפתחות הנוכחית.

 

כללית: בקופ"ח כללית פתחו במבצע חיסונים נגד שפעת לקראת החורף. במסגרת המבצע התחסנו כבר למעלה מחצי מיליון ממטופלי כללית. גם במודיעין עילית, הרימה כללית את הכפפה והובילה את החיסונים לתושבים בסיוע ניידת מיוחדת שעברה בשכונות המרכזיות בעיר וחיסנה מאות ילדים.

החיסון בוצע באמצעות תרסיס לאף (פלומיסט) על מנת להקליל את חווית ההתחסנות של הילדים. את ניידת החיסונים יזם מנהל המגזר החרדי במחוז מרכז של כללית הרב אבי וייס.

 

 

– מבט שיווקי –

הפרסומאי נתי לבקוביץ על כל מה שזז בתעשיית הפרסום החרדית. במסגרת הפינה מנתח הפרסומאי נתי לבקוביץ את הקמפיינים המובילים והמעניינים במגזר, וחושף למאזינים את המתרחש מאחורי הקלעים בתעשיית הפרסום החרדית. מי דווקא עשה קמפיין פרסום בכמעט חצי מיליון שקלים והתעלמו מהמדיות החרדיות למרות חלוקת המדיה ההגיונית לפי שיקולי חשיפה?

לחצו והאזינו

 

 

– היו היו ימים –

האזינו לפינת הפרסומות הנוסטלגיות>>>

קיבלנו על התוכנית  המוווון תגובות בשבוע שעבר, אז כנראה כולם אוהבים נוסטלגיה ולא רק אנחנו. כך, נברנו בארכיון שלנו ולא תאמינו מה מצאנו.

18 שנים אחרי פינוי גוש קטיף… כשכוחותינו נמצאים בלב רצועת עזה ונשמעים קולות לחזור להתיישבות היהודית שם מצאנו את התשדיר שמזמין את עם ישראל ליהנות במלון שהיה אז להיט…

טרקלין יאקאב חשמל… זוכרים? הרשת הייתה להיט בעבר במגזר החרדי… זה המבצע שעשו לנו בחנוכה לפני הרבה שנים!

 

– חדש על המדף –

עם פסח באגד:

האזינו לחדש על המדף >>>

מעולה: חברת מעולה מציעים סדרת חג של מוצרי הדלקה באיכות גבוהה ובמחיר משתלם  וזאת לצד הכשרות  המהודרת למהדרין מן המהדרין. בסדרת החג של מעולה ניתן יהיה להשיג שמן זית זך להדלקה, שמן זית זך לאכילה למחמירים פתילות ומוצרי הדלקה באיכות גבוהה וגם ערכות מוכנות קומפלט להדלקה עם שמן מוצק או נוזלי. את מוצרי מעולה ניתן להשיג ברשתות בר כל טוב נתיב החסד וברשתות הנבחרות.

 

"אני שר": ספר מנגן חדש לילדים המלווה בשיריו המוכרים והידועים של אברהם פריד. בספר 14 שירים מוכרים וידועים שכולנו גדלנו עליהם בהקלטות חדשות המותאמות לאוזניהם הרכות של הילדים מלווים בסיפורים קצרים ומנוקדים ותמונות משובבות עין של הצייר דודי וינברגר. הספר יצא בגרסה אנגלית ובגרסה עברית וניתן להשיג אותו בחנויות המובחרות. קטע על מטרת הספר

בשבילם אפשר לגשת לרשת ספרי אור החיים שממשיכה את מסורת ההטבות ארוכת השנים ומקיימת בכל הסניפים שוק חנוכה אגדי ומרהיב עם אלפי ספרים מבוקשים, מאות מבצעים והנחות חסרות תקדים שסופגים את המחירים. ובנוסף ברשת אור החיים מתכננים עבורכם  לכל יום מימי החנוכה הפתעה יומיות שתוגבל  ל- 12 שעות בלבד,  שוק חנוכה סופגים את המחירים יפעל ברצף בכל סניפי רשת אור החיים עד סיום חג החנוכה.

סלון גאולה במבצעים בימים אלו ממש הורדת מחירים נוספת לקראת חנוכה ומציעה מיקסרים של 'בוש' באחריות יבואן רשמי במחירים הנמוכים בישראל: מיקסר בוש שמונה-מאות וואט – בשבע-מאות ארבעים ותשעה שקלים! ומיקסר בוש אלף וואט, רק באלף ארבעים ותשעה שקלים!!  בנוסף מציעה הרשת עוד מגוון גדול של מוצרי חשמל במחירים נמוכים במיוחד. סלון גאולה ממוקמים ברחוב מלכי ישראל אחת-עשרה ירושלים

תנובה: בדיוק בגלל זה חברת תנובה משיקה ליין מוצרים ומארזים מיוחדים לדוגמה פתיתי מוצרלה באריזת 500 גרם, פתיתי עמק באריזת 600 גרם וקוטג' 12% שיוצא בימים אלו במהדורה מוגבלת. בנוסף למוצרים החדשים יתקיימו מבצעים והנחות מיוחדות בנקודות המכירה וכן יופץ קובץ קופונים מיוחד לקראת החג.

פעמית סטור: שולחן החג ערוך כמובן בחגיגיות בכלים חד פעמיים של רשת פעמית סטור. רשת פעמית סטור הרשת הגדולה והמובילה בישראל לכלים חד פעמיים מציעה מגוון של עשרות פרטי חנוכה במחירים מנצחים.

וגם 30 אחוזי הנחה על מוצר שני ממבחר פריטי החנוכה שבמבצע. בפעמית סטור תוכלו למצוא מגוון עצום של כלים ואביזרים לעריכה חגיגית במיוחד שיכניסו לכל שולחן אווירת חנוכה מאירה במינימום זמן ומאמץ, הנה דוגמא ל מבצעים נוספים

קלי כיף: נכון, לשם כך חברת קלי כיף הידועה בהשכרת ערכות קליקרים לקבוצות ולאירועים יצאה עם ערכת -קליק פור יו, ערכה ובה 30-50 קליקרים עם שאלות בענייני חנוכה בנוסף לשאלות אותן תוכלו לכתוב על המשפחה שלכם. כדי להנות מקליק פור יו בערב הלביבות אצלכם בבית. כל שעליכם לעשות הוא לחייג ולהזמין בטלפון 073-3834000

ממתקי עילית: אחרי הפסקה של שנה וחצי הממולדה של ממתקי עלית חוזרת למדפים,. הממולדה הוא שוקולד חלב מעולה במילוי קרם בטעם תות בכשרות הבדץ העדה החרדית. הממולדה הושקה לראשונה ב-1950, כחלק מהמגוון של שוקולד פרה. זהו המוצר המוביל בסגמנט הטבלאות הבודדות. מותג שוקולד פרה הינו מותג ותיק ומוביל בקטגוריית טבלאות השוקולד בישראל. למותג מגוון מוצרים כאשר מידי שנה מתווספות חדשנויות, מהדורות מיוחדות ומגוון הזדמנויות צריכה של השוקולד האהוב.

 



0 תגובות